FANDOM

פיט

קורות חיים:

פיט (ראשי תיבות: פה יש טמטום) נולד בתאריך 04/09/1752 - ומרוב הטראומה שנולד אחד כזה דילגו על תאריך זה, היום שלפניו ותקופה בת 10 ימים אחריו על-מנת לשכוח את האסון הנורא (תבדקו אפילו!) מאז שהיה ילד קטן נהג פיט לחבוש פיטריה על ראשו (וכובע נחמן פישר מאומן) כבר מגיל קטן תחביבו העיקרי (והיחיד) היה לבהות בשולחן (לעומת זאת שתחביבו של שניידי הוא לבעוט בשולחן) פיט ניסה לחקות את שניידי אך בזמן החיקוי היה קצר והשתנה לו האיות.

השנים העסקיות:

בשנת 1854 פיט הקים את חברת התעופה "פיטרי-טורס" והוא היה מתחרה של החברה "Gay-Guy" שבעליה היו מאוד עשירים באותה תקופה (לפחות כך טוענים). פיט כל הזמן טען שהוא רוצה לשאוף לגובה, פיט טוען שניתן היה לזהות אותו בכך שעומד לו כל הזמן, בעיקר בבוקר, אך אנשים לא ראו דבר!

מראה חיצוני:

בין השנים 1752-2012 חבש פטרייה על ראשו, הפטרייה התאפיינה בצבע ג'ינג'י ובקשקשים רבים, יש חוקרים הטוענים שצבע הפטרייה נוצר מהלידה שלו, בה ילד קטן חשב שהוא האסלה והשתין על ראשו וכך נוצר צבע פטרייתו. בעוד מספר שנים חוקרים אמרו שהג'ינג'ים יכחדו מהעולם ורק שמסתכלים עליו מבינים למה... פיט נהג גם ללבוש חצאית כמנהג סקוטי עתיק העובר במשפחה. בשנת 2012 ניסה פיט לחקות את התספורת של נבד אך הספר כשל בסיפור הפטרייה וכך נוצר קירכהוף.

מנהגים:

עוד מנהג שלקח פיט ממשפחתו הוא לעשות את טקס המים בו יוסי גונב מים ואז כל שבט פיטרי יוצאים בקריאות "שמן, שמן!" ורוקדים. פיט תמיד נוהג להגיד "אוהה" ולפעמים הוא מוסיף את המילה "ככה" לאחרונה פיט החל לפתח רצונות ונהיה פלצפן - אירוע זה מונצח בכל שנה בתאריך 3/14, בסקוטלנד זה נחשב ליום חג - ביום זה כל האנשים בוהים בשולחן למשך כל היום. ביום זה מציינים גם את חג הצחי - בו צחי נמצא במצב הכי הומו שלו בשנה (יש הטוענים שהוא דנה אינטרנשיונל במסווה).

במה פיט טוב?

חוקרים ניסו לפענח במשך שנים רבות - מהו ייעודו של פיט? מה פיט יתרום לאנושות - ולאחר שנים של חיפושים במחשב נמצא כי הוא טוב בלסובב את הראש כמו הבובה של הכלב במכונית של ערסים, נמצא כי הוא עושה זאת מבלי להבין מה קורה סביבו. בנוסף הוא "טוב" בלעשות פאולים לערסים ואז להתנצל ולברוח כמו תרנגול.

שיאי גינס:

פיט שבר מספר רב של שיאי גינס מביניהם:

  • ה-IQ הנמוך בעולם
  • מספר השניות (המאיות) שהוא נתלה על המתח
  • מספר הפעמים שהוא אומר שמן בדקה
  • ניצול כל המוח עד שהוא נשרף וכל זאת כדי להרים את היד.
  • מספר השניות הכי גבוה שאדם החזיק פטרייה על ראשו
  • מספר היב"ס הכי גבוה בעולם

התנהלות יומ-יומית:

במהלך היום פיט פותח את היומן בכל 5 שניות, ביומנו כתוב יב"ס (ימים בלי סקס) ובנוסף הוא כותב את כל חובות חבריו (שאין לו). פיט נוהג לשלם על מסטיק בעזרת שטר של 200 שקלים. פיט המציא גשר חדש באלקטרוניקה - גשר פיטסטון ובו קצרים. פיט נוהג לאכול בכך שמכניס את האוכל לפה סוגר את השיניים ומושך את האוכל לצד ימין (בצחי בשרים בעיקר) פיט פעיל זכויות אדם ומטרתו היא לסלק את הערבים למען עתיד ורוד. הוא הציע פתרון של אדם ערבי שמחובר לשני ג'יפים ברגליו ואז איהה... הג'יפים נוסעים... בנוסף פיט הציע להטיל פצצת איידס על איראן (ולרשום זאת ביומנו)